Doprava

Naším cílem je dopravit zboží tak, aby bylo u zákazníka co nejdříve. U všech možností přepravy je garantováno doručení do druhého dne (od převzetí zásilky přepravcem). Používáme služby České pošty, přepravní společnosti PPL které nabízejí možnost opětovného doručen nebo v případě PPL i večerní doručení. O odeslání zboží Vás vždy informujeme e-mailem a SMS. U většiny nabízených způsobů dopravy bude zboží doručeno do druhého dne od podání. 

Při objednání zboží v celkové výši přesahující 1500Kč neúčtujeme žádné poplatky za přepravu. V momentu překročení této hranice se vám již nebude přičítat cena za přepravu kromě poplatku za dobírku.

  • Přepravní služby České pošty
  • Expresní přepravní služba PPL
  • Doprava zboží do zahraničí (DHL Slovensko)

 

Česká pošta Balík Do ruky 

Balík Do ruky bude na zadanou adresu doručen do druhého pracovního dne následujícího po dni odeslání. V den odeslání Vám bude zaslána SMS potvrzující doručování balíku. Uloženou zásilku si můžete osobně vyzvednout nebo telefonicky požádat o opakované doručení. Každému balíku je přiděleno podací číslo zásilky, díky kterému můžete jeho pohyb sledovat pomocí služby sledování zásilek Track & Trace.

Pokud Vám nevyhovuje navrhovaný čas a způsob doručení, tak můžete změnit termín nebo místo pro dodání balíku. Na stránce www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si nejpozději v den podání zásilky změníte nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků.

Česká pošta Balík Na poštu 

Balík Na poštu bude na zadanou poštu doručen do druhého pracovního dne následujícího po dni odeslání. V den doručení Vám bude zaslána SMS potvrzující připravení balíku na vyzvednutí.

Pokud potřebujete, aby byl Váš balík připraven k vyzvednutí déle než standardních 7 pracovních dnů, prodlužte si tuto lhůtu až na 15 dní.

Každému balíku je přiděleno podací číslo zásilky, díky kterému můžete jeho pohyb sledovat pomocí služby sledování zásilek Track & Trace. Toto číslo Vám pošleme společně s odkazem v e-mailu, který potvrzuje odeslání zásilky. Pohyb balíku můžete kontrolovat i na bezplatné telefonní lince 800 177 889.

Česká Pošta Cenný balík

Balíky jsou od podání do dodání sledovány v systému Track & Trace. Balýk je možné zaslat i na dobírku. 

Zásilku si je možno vyzvednout na Vaši poště.

Na poště je zásilka standardně uložena 15 dní

 

PPL Soukromá adresa 

    • Balík Soukromá adresa bude na zadanou adresu doručen do druhého pracovního dne následujícího po dni odeslání. V den doručení Vás bude telefonicky přes SMS kontaktovat řidič, aby upřesnil detaily o doručení zásilky s přesností 2hod. Čas doručování je v rozmezí 8 - 18 hod.
    • Možnost změny dispozic doručení prostřednictvím www.pplbalik.cz
    • V případě dobírky můžete u PPL platit hotově i platební kartou přímo u řidiče.
    • Sledování pohybu zásilky prostřednictvím systému Tracking and Tracing na www.ppl.cz
    • Možnost volby doručení do sítě PPL ParcelShop www.pplparcelshop.cz (síť nezávislých provozoven pro doručení balíkového produktu Soukromý balík)


PPL Večerní doručení Expresní přepravní služba PPL

Balík Večerní doručení bude na zadanou adresu doručen do druhého pracovního dne následujícího po dni odeslání ve večerních hodinách. V den doručení Vás bude telefonicky kontaktovat řidič, aby upřesnil detaily o doručení zásilky. Čas doručování je v rozmezí 17 - 21 hod. Večerní doručení se vstahuje pouze na určité lokality. Viz obrázek níže.

Přesný čas doručení nelze upřesnit, ale na stránkách www.ppl.cz můžete zásilku přesně sledovat a zjistit přibližný harmonogram doručení. Pokud Vám nevyhovuje navrhovaný čas a datum dodání, můžete ho změnit prostřednictvím www.pplbalik.cz.

Tabulka s lokalitami pro večerní doručení (aktualizovaná tabulka ke stažení zde)


Exportní Balík – Slovensko 

  • Doručenie zásielok do dvoch pracovných dní
  • Preprava na Slovensko realizovaná v spolupráci s DHL Parcel Slovensko
  • Vyzdvihnutie zásielky na Vami určenom mieste s individuálnym prístupom v oblasti času zvozu
  • Inkaso dobierky od príjemcu hotovosti aj platobnou kartou. Deklarácia v CZK aj EUR


Reklamace poškozené zásilky

Příjemce je povinen upozornit na zřejmé nebo na povrchu zásilky poznatelné poškození nebo zřejmé a vně poznatelné částečné ztráty zásilky ihned po převzetí zásilky. Pokud poškození zásilky není patrné v okamžiku dodání, je možné ji reklamovat ve lhůtě dvou pracovních dní po jejím dodání (zásilka musí být předložena ve stavu, ve kterém byla dodána a musí být doloženo, že k jejímu poškození nebo k úbytku jejího obsahu nedošlo až po dodání). Zásilky, u nichž byla závada patrná již při dodání a které nebyly ihned reklamovány nebude již později možno reklamovat.

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud si objednávku zaslanou na dobírku nevyzvednete, vyhrazujeme si právo požadovat po Vás částku na pokrytí zasílacích nákladů a manipulační poplatek 150 Kč.

Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a, v případě nepřevzetí dobírky, s uhrazením poplatku za odeslání zboží v této výši.

 

Ceník dopravného