Často Kladené Dotazy (FAQ)

Stránka s nejčastějšími dotazy našich zákazníků.


Doprava a platba

  • Kolik zaplatím na poštovném a balném?

    Nikdy neúčtujeme balné. Všechny objednávky expedujeme prostřednictvím služby Obchodní balík České pošty nebo přepravní služby PPL, díky které máte zásilku doma do druhého dne od expedice. Využíváme také služby uloženka.cz

    U objednávky nad 1 500 Kč nebudete platit ani poštovné.

    Kompletní ceník poštovného

  • Je ve vašem obchodě možné platit platební kartou?

  • Ano, platební kartou samozřejmě můžete platit veškeré objednané zboží. Pro platbu kartou používáme platební systém GoPay .

  • Nepodařilo se mi zaplatit platební kartou, jak mám postupovat?

    V případě nevydařeného pokusu zaplatit platební kartou, je možné u této objednávky změnit způsob platby na dobírku nebo bankovní převod. V případě změny na dobírku využijte kontakty na infolinku info@levand.cz nebo 606 669 527

    V případě, že chcete provést platbu kartou znovu, stornujte stávající objednávku a vytvořte novou objednávku včetně platby.

Dostupnost zboží

  • Jak zjistím, že je dané zboží skladem?

    U každého produktu je hned vedle obrázku dole "Dostupnost: "SKLADEM", nebo "TENTO PRODUKT JIŽ NENÍ SKLADEM". V tomto případě zboží je vyprodáno jen dočasně a bude v co možná nejkratší době znovu naskladněno.

  • Jak zjistím, kdy zboží, které není skladem bude možné koupit?

    U každého výrobku se zobrazí formulář, do kterého napíšete email, na který chcete dostat informaci o znovunaskladnění výrobku.

  • Je možné si zboží, které není skladem koupit?

    Ne, není 100% jistota, že zboží bude možné znovu dokoupit.

  • Kdy mohu čekat zboží, které je v internetovém obchodě skladem?

    Pokud je vybrané zboží v internetovém obchodě skladem, můžeme jej po zabalení expedovat. Při platbě kartou nebo na dobírku je expedováno hned následující den, v případě platby převodem ihned po připsání peněz na účet. 

 

Výměna zboží a reklamace

  • Jak postupovat¨v případě, že chci zboží vrátit?

    Standartně dle zákona můžete po dobu 14 dní od koupi zboží odstoupit bez udání důvodu od smlouvy a zboží vrátit. V našem obchodě jsme se rozhodli tuto lhůtu prodložit na 30 dnů. Náklady s tím spojené platíme my.

    Zboží je tedy možné bez udání důvodu vrátit ve lhůtě 30 dní od převzetí od dopravní společnosti. Více o možnosti vrácení zboží naleznete v sekci Vrácení zboží.

  • Jak postupovat, pokud chci zboží reklamovat?

    Podrobný popis jak postupovat v případě reklamace zboží najdete v sekci Reklamace

Akce a Slevy a další výhody pro naše zákazníky

  • Výhody registrace?

    Pro naše stálé zákazníky jsme se rozhodli automaticky po registraci nastavit slevu 5% na všechny nákupy počínaje tím prvním. Dále mají možnost využívat náš věrnostní program ve kterém se vám při každém nákupu připisují kredity na speciální účet vedený v zákaznické sekci. Více o tomto věrnostním programu se dozvíte zde. Za každých 100Kč dostanete 10 bodů.

  • Kdy se připisují kredity?

    Kredity získané za objednané zboží budou připsány až po zaplacení zásilky. Tzn. v případě, že jsem si objednal sadu příborů na dobírku, body dostanu až uhradím balík řidiči a tato platba se objeví v naší evidenci. Slevové kupóny mají platnost jeden rok (tedy 365 dnů)

  • Kde a jak se dá získat slevový kupón?

    Slevový kupón je bývá pravidelně umísťován například na našich stránkách Facebooku pro naše příznivce, nebo je součástí různých reklamních akcích. Dále je možné je získat při odběru newslettru.

  • Získal jsem slevový kupón, kde ho zadám?

    Slevový kupón zadáte v košíku - v rámečku "Slevový kupón" pod Obsahem košíku, kde je seznam zboží k zakoupení. Vložte kód slevového kupónu a zmáčkněte "Vložit kupón". Po zadání slevového kupónu se cena automaticky přepočte. K jedné objednávce můžete zadat i více slevových kupónů. Pozor: slevový kupón jde použít pod jedním registrovaným uživatelem pouze jednou. 

  • Další výhody registrace?

    • trvalá sleva 5% na všechny nákupy učiněné pod registrací
    • nemusí pokaždé vyplňovat fakturační údaje
    • u objednávky může sledovat, kdy byla vyřízena
    • může prohlížet historii svých objednávek
    • máte přehled o stavu bodů na věrnostním účtu
    • o vráceném zboží a dobropisech
    • o vašem seznamu přání
    • osobních údajích a adresách, které můžete měnit

 

Ostatní

  • Potřebuji dárek a nevím který mám vybrat?

    V tomto případě je ideální volbou koupě slevového kupónu v hodnotě 500, 1 000, 1 500 a 2 000Kč. Kupony je možné koupit v tištěné, ale i elektronické podobě a to ve formátu .pdf, který je možné si otevřít ve volně dostupném progranu Adobe Reader a následně vytisknout. To může být užitečné v případě, že nemůžete čekat na fyzické doručení. Elektronický kupon nejde z technických důvodů zaplatit na dobírkou a jediná rychlá forma zaplacení je v tomto případě platební karta. U platby převodem je nutný čas pro mezibankovní převod peněz. Tyto kupony je možné vzájemě kombinovat.