Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené při použití prostředků komunikace na dálku

V souladu s platnou legislativou má každý zákazník právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží při zásilkové formě prodeje. V naší prodejně jsme se rozhodli udělat prodloužení zákonem dané lhůty odstoupení na 30 dnů.  Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení všech níže uvedených podmínek:

  • zboží by nemělo být opotřebené
  • nelze vrátit zboží upravené na přání zákazníka nebo zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarávání
  • zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, návodu, atd.)
  • zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno, včetně originálního obalu, je-li to možné
  • poštovné spojené se zasláním zboží zpět k prodejci hradí kupující, vracené zboží by mělo být při přepravě pojištěno na částku odpovídající hodnotě zboží
  • zboží nesmí být zasíláno na dobírku, takováto zásilka nemůže být z naší strany přijata!

 

Vrácení zboží poštou

Vrácení zboží formou vyplnění "Formuláře pro odstoupení od smlouvy a uplatnění reklamace"

Tento přehledný formulář dostanete společně s fakturou společně se zakoupeným zbožím. Vyplněný formulář pošlete vyplněný zpět se zbožím. Označení důvodu vrácení zboží je sice nepovinné, ale velmi nám pomůže ve snaze při zlepšování našeho obchodu.

Registrovaní zákazníci mohou využít tento formulář.

  1. V kolonce "Předmět" vyberte možnost "Podpora"
  2. Do kolonky "E-mailová adresa" vyplňte vaši emailovou adresu v případě, že již není vyplněná.
  3. V kolonce "Označení objednávky" vyberte Vaši objednávku.
  4. V kolonce "Produkt" vyberze vrácené zboží.
  5. V protokolu do kolonky "Zpráva" uveďte popis závady zboží i číslo bankovního účtu.
  6. Vyřizování reklamace můžete následně sledovat on-line své administraci a v emailové komunikaci.

 

 Nebo jen prostě pošlete email na adresu info@levand.cz. Ten musí obsahovat alespoň údaje

  • bankovním spojení,
  • číslo objednávky ve které Vám zboží bylo dodáno,
  • telefonní spojení a
  • katalogové číslo zboží.

 

Registrovaní zákazníci mohou pro maximální přehlednost a zpětnou kontrolu na zákaznickém účtu využít tento formulář.

  1. V kolonce "Předmět" vyberte možnost "Podpora"
  2. Do kolonky "E-mailová adresa" vyplňte vaši emailovou adresu v případě, že již není vyplněná.
  3. V kolonce "Označení objednávky" vyberte Vaši objednávku.
  4. V kolonce "Produkt" vyberze vrácené zboží.
  5. V protokolu do kolonky "Zpráva" uveďte popis závady zboží i číslo bankovního účtu.
  6. Vyřizování reklamace můžete následně sledovat on-line své administraci a v emailové komunikaci.

 

 

nepoužité zboží v původním stavu nám pošlete zpět na adresu:

  • Gabriela Bromová, K Oboře 1190, Sezimovo Ústí 391 02 

Cenu za zboží a dopravu uhrazenou při nákupu zboží vám vrátíme na vaše č.účtu. Náklady spojené s vrácením zboží hradí kupující.

Další postup při vracení objednávky:

  1. vyplňte svou adresu (= adresa odesílatele) na štítku České pošty.
  2. nalepte štítek na balíček
  3. vyplňte podací lístek
  4. balíček podejte na poště.

 

Do 10 pracovních dní zašleme hotovost v Kč na váš účet.

Dopravné vracíme, pokud je vrácen celý obsah zásilky najednou.

Vrácení zboží ze Slovenska

Postup při vracení zboží ze Slovenska je tedy stejný jako v ČR.

Při případném druhém vracení z jedné zásilky však poštovné znovu neproplácíme. Dopravné vracíme stejně jako v ČR, tzn. pokud je vrácen celý obsah zásilky najednou.

Při splnění podmínek pro vrácení zboží Vám kupní cenu zašleme zpět, a to nejpozději do 10 pracovních dnů od přijetí odstoupení od smlouvy.

V případě nesplnění podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží může být vráceno zpět.